رویه های بازگرداندن کالا

در صورتیکه کالای ارسال شده با سفارش شما مغایرت دارد، تاریخ انقضای آن گذشته است و یا مهلت مصرف آن کوتاه است، می‌توانید یک یا همه اجناس سبد خرید را مرجوع کنید. در صورتیکه گزینه “پرداخت در محل” را انتخاب کرده باشید، میتوانید از پرداخت صورتحساب خودداری کنید و اگر پرداخت را به صورت آنلاین انجام دادید با ارسال کد سفارش به سامانه خدمات مشتریان، با شما تماس گرفته می‌شود و پیگیری از این طریق انجام می‌شود.
 

نظرات کاربران


در بخش نظرات، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت و اپلیکیشن، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند،بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند.

نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تایید فنی ما درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.

راه های ارتباطی


تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما راههای ارتباطی در صفحه تماس با ما سایت و اپلیکیشن است. ما با هیچ روش دیگری جز شماره تلفن‌های ذکر شده در صفحات مربوطه، با شما تماس نمی‌‏گیریم. و هرگونه تماس از راههای دیگر مورد تایید فروشگاه نیست و مسئولیتی برای ما ندارد.
آخرین بروزرسانی قوانین رومزشاپ بهمن ماه 1401